Mobile History Map 2024

Hola!

Els alumnes de cicle superior (5è i 6è) enguany participem al concurs Mobile History Map, una iniciativa del programa mSchools. Es tracta d’un treball de geolocalització que permetrà als nostres alumnes crear continguts sobre punts d’interès propers al nostre centre educatiu.

En el nostre cas, durem a terme un treball sobre lescases antigues de Mollerussa per tal de conèixer LES ARRELS (hehe 😉 ) de la nostra població i així saber quina és la història de Mollerussa.

Anirem publicant informació a les xarxes socials i ja us anirem explicant com avança aquest treball de recerca!