Dia de la mona!

Hola!

El divendres, 22 de març, vam anar tota l’escola al parc dels ànecs de Mollerussa a celebrar la mona!

Al matí vam fer una gimcana per tot el parc, amb diferents proves, i tots cursos barrejats. Al migdia vam fer el concurs de mones que cada classe va preparar el dia anterior. I, després de dinar, vam fer una mica de zumba amb la Lídia, que va ser mestra de l’escola fins fa poc.

Us deixem un vídeo on us podreu fer una idea de tota la jornada!

Esperem que us agradi! I no us oblideu de subscriure-us al canar per tal de ser els primers en veure els vídeos que anem penjant! 🙂