Jornades de Portes Obertes

Ja s’apropen les jornades de Portes Obertes !!!

Aquest curs l’equip docent de l’escola hem decidit d’obrir les portes en horari lectiu. Volem que les famílies que han d’escollir escola per a fer la preinscripció a i3 veguin la nostra escola en ple funcionament.

Estem molt contents de poder explicar amb les aules plenes d’infants de quina manera enfoquem el procés d’aprenentatge de l’alumnat d’infantil i primària, com gestionem les relacions interpersonals i el foment que fem d’activitats que afavoreixen la socialització.

Qui vulgui demanar hora per les diferents sessions de portes obertes del dimarts 27 i dijous 29 de febrer pot clicar el següent enllaç i inscriure’s al formulari.

INSCRIPCIÓ PORTES OBERTES

Ens veiem a l’escola!