Celebrem la Castanyada a Les Arrels.

Ja comencem a sentir l’olor de castanyes cuites… La setmana passada els nens i nenes d’infantil ja van conèixer la Castanyera Leo i la seva entranyable feina: torrar castanyes perquè tots en puguem menjar de recent cuites durant la festa de la Castanyada.

A l’escola ja hem començat a fer panellets gràcies a l’aportació dels diferents ingredients que han fet els/les alumnes de cada curs.

Avui els donarem a les pares i mares encarregats de coure’ls de cada classe perquè demà els puguem menjar a la celebració de la Castanyada de la tarda.

Demà dia 31 celebrarem al matí HALLOWEEN amb un passatge del terror que organitza l’alumnat de 6è curs.

A la tarda els pares i mares de l’AFA ens presentaran uns castanyers i castanyeres molt simpàtics que ens duran castanyes cuites per tothom!

Però no s’acaba aquí la festa de la tarda ja que hi haurà sessió de Zumba per tots els nens i nens de l’escola i l’entrega dels premis de l’exitós concurs Sweet Potato.

El mateix dia 31 d’octubre a les 16:30h tindrà lloc la festa de Halloween i Castanyada que ha organitzat l’AFA de l’escola… no us la perdeu!

Us deixem un enllaç amb les millors imatges de la preparació de la castanyada a cada curs.

Bona Castanyada a tothom!

imatges i3 imatges i4 imatges i5
imatges 1r imatges 2n imatges 3r