Celebrem el Carnaval a l’escola!

Avui divendres 9 de febrer celebrem el Carnaval a l’escola!

Després d’una setmana d’instruccions del Rei Carnestoltes avui toca festa i disbauxa!

A primera hora del matí un grup de pares i mares de l’AFA de l’escola ha fet xocolata desfeta i l’ha repartida a totes les aules del centre!

L’han fet boníssima i sucada amb pa de pessic ja ha sigut deliciosa. Ens hem llepat els dits !

Després hem celebrat una batucada pels passadissos de l’escola, la pluja no ens atura!

Amb percussió i flabiols de gralla hem fet una rua de Carnaval per exhibir les disfresses que havíem preparat durant la setmana, cada curs representa un esport diferent.

Després d’unes ballarugues i passar-ho bé anirem a dinar.

A la tarda l’equip docent de l’escola ha preparat uns tallers creatius de Carnaval perquè tots els infants de Les Arrels mostrin tota la seva creativitat, que en tenen, i molta!

Clicant la següent imatge podreu veure les fotos del dia d’avui a mesura que van succeint les activitats.

Bon Carnaval a tothom!

El Rei Carnestoltes