Alumnes de l’escola premiades.

Com cada any des de l’àrea de religió es participa al Concurs Bíblic que organitza el Bisbat de Solsona.

Amb l’acompanyament del mestre de religió, els nens i nenes de primària realitzen unes lectures i responen uns qüestionaris junt amb l’elaboració d’unes il·lustracions.

Aquest dijous 23 de maig vam fer l’entrega de tots els diplomes de participació i també del lot regal per a dos guanyadores de la nostra escola.

Enhorabona Miroslava i Hanna pel premi que heu rebut en reconeixement al treball realitzat.

Les dues guanydores del Concurs Bíblic.