Setmana de la música

Per celebrar el dia mundial de la música que s’escau amb Santa Cecília el proper 22 de novembre, a l’escola celebrarem la SETMANA DE LA MÚSICA.

Durant els dies 20-21-22-23 i 25 de novembre tindran lloc una sèrie d’activitats relacionades amb la música i les habilitats escèniques.

Serà una setmana per compartir la passió per la música i les habilitats de cant, instruments, ball, dansa… que són presents entre l’alumnat, el professorat i també les famílies!

Arrels Talent

ARRELS TALENT

El dijous i divendres tindrà lloc un concurs de talents relacionats amb habilitats en arts escèniques relacionades amb la música. Si el nen/a té certa destresa en cantar, ballar, fer malabars, equilibris … podrà preparar una actuació d’entre 1 i 2 minuts per representar-la davant els companys de l’escola.

Pot ser una actuació individual o bé en petit grup. Caldrà preparar-la uns dies abans des de casa i la darrera setmana els mestres ajudaran els participants a tenir-ho tot enllestit per al dia de l’actuació. Serà un concurs divertit on el més important serà participar i hi haurà alguna que altra sorpresa.

Aquest dijous i divendres al matí tindran lloc les actuacions dels talents de 1r curs fins a 6è.

Un jurat i el vot del públic decidirà quines són les actuacions més originals en un concurs en què tots hi guanyem.

AUDICIONS MUSICALSAudicions

El dimecres 22 de novembre durant tot el matí convoquem una jornada d’audicions plena d’emocions amb alumnat, mestres i famílies que sàpiguin tocar algun instrument.

Serà una ocasió genial perquè aquelles famílies que comparteixen habilitats musicals puguin interpretar una o dues cançons davant l’eufòric públic de Les Arrels.

Ja tenim les actuacions preparades. Instruments, dansa, cant i algunes sorpreses faran que el dimecres al matí convertim Les Arrels en una escola de música.

Feu-nos saber la vostra disponibilitat per a participar.