L’escola al teatre 07-08′

Aquest curs els alumnes de l’escola ha assistit a 3 obres que es van representar al centre cultural de Valls.Els alumnes d’ Educació Infantil van veure l’espectacle de Can Pere Petit, de la cia Anna Roca i el de C. Superior van assistir a l’obra El Mikado de Zum-Zum teatre. Els alumnes de C. Inicial i Mitjà van veure Grim, grim o La Balncallops i els 7 porquets, de la cia. La Pera Llimonera. Vegeu el que n’opinen.

*      *       *

Els alumnes opinen …….

Gim, Grim són dos germans que fan contes. Un volia representar la Blancaneus i l’altre els 3 Porquets. Primer no es decidien, però al final es van decidir per la Blancaneus. Feien molta gràcia i tots rèiem molt.

A mig conte el que volia fer Els 3 porquets va canviar de pensament i l’altre es va enfadar.

La meva opinió és que els actors ho han fet molt bé i ens em divertit.

Natàlia Sánchez

Grim , Grim eren dos germans que mai es posaven d’acord per explicar contes.Un dia els nens/es de L’escola de La Riba van anar a veure quina història ens explicaven: van començar amb la Blancaneus i van acabar amb Els 3 porquets.La mare de la Blancaneus, la reina quan estava embarassada anava a esquiar i amb la panxa i els esquis feia riure. A la madrastra li deien “la pàjara” i feia por.

Jo penso que els decorats que van ser els mateixos però servien per a moltes coses, per exemple un llit va servir de boca de llop, eren molt útils.

Eric Martín