Votacions pel LOGO de l’Escola

Cartell votacions i papers votacions

El projecte interdisciplinari que es duu a terme aquest any a l’escola és El nostre poble: La Riba. Dins tot el recull de propostes, activitats i sortides que s’han realitzat durant el curs, s’hi ha afegit la proposta de fer EL LOGO DE L’ESCOLA.

Els infants d’educació primària de l’escola van dibuixar possibles logos per l’Escola de La Riba. Es va parlar de què era un logo, on els podiem trobar, quins eren els que haviem vist i així com també quina és la seva finalitat.

Cadascú va representar i dibuixar el logo que ell va decidir, enmarcat, utilitzant 4 colors, i on hi havien de dibuixar i/o aparèixer diversos aspectes relacionats amb l’escola i/o la població on viuen. I molt important, no posaven el nom; per tan cada dibuix era anònim.

El dilluns al matí, es van penjar a un lloc visible per a tothom. Alumnes i mestres es reuniren a una aula i Yvonne Fuster,  assessora de plàstica en va fer una primera selecció. L’artista va ser l’encarregada de triar-ne 3 dels 19 dibuixos/logos presentats. Un cop triats els 3 dibuixos, l’artista ens va explicar el perquè havia seleccionat aquelles tres il·lustracions i es van devetllar els noms dels autors.

IMG_2139

Cada alumne participant va poder explicar la seva il·lustració

IMG_2141

IMG_2142

IMG_2146

IMG_2143

El dimecres, famílies, mestres, AMPA i representants de l’Ajuntament faran les seves votacions. Aquests possibles logos es penjaran a l’entrada de l’escola. Cada persona omplirà una butlleta marcant amb una creu el logo que més els agradi.

El dijous 25 de maig es farà públic el veredicte.

LOGO NÚM 1

IMG_2155

LOGO NÚM 2

IMG_2153

LOGO NÚM 3

IMG_2154

El logo guanyador serà dibuixat i adaptat per l’artista, muralista, il·lustradora i assessora de plàstica del centre Yvonne Fuster.

Us esperem a tots i totes a les votacions del dijous a les 13h i a les 17h a l’entrada de l’escola!!!!