Sortida al Circ de les Musaranyes!

La ZER El Francolí organitza la primera sortida del curs al

Circ de Les Musaranyes de Riudoms.

Aquest any el fil conductor de treball interdisciplinar de ZER gira entorn el Circ, per tan s’ha aprofitat la sortida per endinsar-nos en aquesta temàtica. Hem entrat a la carpa del circ i han après a fer de malabaristes, equilibristes, trapezistes! També han gaudit d’una bona sessió conjunta de màgia! i…..també han pogut veure alguns animalets!!!

Els alumnes d’educació infantil durant la setmana van preparar un mural on s’explicava tot el que es faria a la sortida: què faran, quin dia hi aniran, quines escoles hi aniran, i sobretot, han apuntat què necessiten per passar tot un dia fora de casa.

Aquest mural ens serveix per treballar la lectura i l’escriptura de textos, paraules i frases i sobretot aprendre a llegir i escriure a través de textos reals, funcionals i molt significatius.

(Si cliqueu a la fotografia en veureu algunes més)

FOTOGRAFIES DE LA SORTIDA

(SI CLIQUEU AQUESTA ÚLTIMA FOTOGRAFIA EN PODREU VEURE ALGUNES MÉS)