Revista Connect@-Escola · Núm.13 · Juny 2017

· Revista Connect@-Escola ·

La Revista Escolar Connect@-Escola ha arribat a la tretzena edició. Avui, s’ha entregat a les famílies en format paper, juntament amb La Francolina, la revista de la ZER El Francolí i el pen drive de fotografies de l’AMPA.

A continuació, si cliqueu a la fotografia de la portada la podreu veure en format digital, us la podreu descarregar i compartir amb qui desitgeu.

La nostra revista té voluntat de recollir part de les experiències que destaquen dins de l’escola en el dia a dia, marcat per la il·lusió, el treball en equip, l’aprenentatge i l’emoció. És una manera de reflectir allò que fem i constribueix a construir la nostra història.

Esperem que la gaudiu!

Bona lectura!

portada v2

Ens retrobem al setembre!

Bon estiu a tothom!