Quin regal més bonic!

Avui la classe ha començat diferent. Damunt de la taula hi havia un regal molt ben embolicat. No ha costat massa d’endevinar què era realment doncs només en veure’l, era fàcil deduir de quin objecte es tractava. Hem arribat a la conclusió que després de veure’l i tocar-lo, evidentment, era un llibre.

Però què hi feia allí? Qui l’havia portat i per què?

L’estona de conversa del nostre espai fòrum ens ha servit per treure’n l’entrellat  de tot. Després de múltiples preguntes i interrogants, de temps de pensar i indagar, hem pensat que podia ser algú que ja ens coneixia. D’entre els noms…, hi havia personatges il.lustres: Pilarín Bayés, Gusti… També ex-companyes de l’escola: L’Estela, l’Amàlia…

Finalment, i després de moltes preguntes hem descobert que el llibre l’havia regalat la Magda,… la nostra Magda. Que malgrat ja no treballa a l’escola encara sent un pessigolleig especial quan entra per l’entrada de l’escola. No sabem quants cops deu haver entrat per aquella porta, però sí que sabem que si s’emociona en entrar és que encara ens estima.

Moltes gràcies Magda pel regal. Nosaltres també esperem que puguis gaudir del banc blau al llarg de tota la vida.

Ens ha agradat molt l’àlbum il.lustrat ” El banc blau” i la dedicatòria del seu autor, Albert Asensio.

Aquests detalls fan que et considerem a dia d’avui una de les nostres.

Moltes gràcies.