PROJECTE VINCLES. Aprenem amb les famílies.

L’Anabel Martínez és la mare de l’Iu de 7 anys. Avui ha vingut a l’escola a compartir la seva experiència de treballar a la indústria alimentaria Frida, situada a Sarral.

L’Anabel treballa en una indústria de Sarral dedicada a la fabricació de pa i brioixeria industrial i ha compartit els seus sabers amb els nens. Des del procés tradicional d’elaboració del pa fins a l’actual elaboració industrial de dolços.

Després, amb el suport d’un power point,  ha incidit en el procés de fabricació dels croissants que són el producte estrella de la fàbrica: ingredients, procés de fabricació i congelació. ens ha comentat que fan més de 50 croissants per minut i entre 75.000 i 100.000 per dia!!!

I, a més, procuren que farines, ous, olis i mantegues siguin el màxim de saludables possible!!!

Tot seguit hem passat a la part més lúdica i divertida, han après a fer croissants, trenes i ensaïmades de xocolata!

I, per acabar, el millor, han degustat productes ja fornejats que ha portat l’Anabel per a tots els nens i nenes  de l’escola.

Els productes elaborats pels mateixos nens, ens els menjarem la setmana que ve, ja que l’Iu se’ls ha emportat per coure al forn de casa seva.

(Per veure més fotografies, podeu clicar aquesta última)

Moltes gràcies per col.laborar i fer gran la nostra escola, Anabel!

1. Anabel Martínez

Moltes gràcies a l’escola, per donar-nos l’oportunitat als pares de gaudir d’aquesta experiència amb els nostres fills. Gràcies!