Poda de la morera del pati

Els membres del Comitè ambiental segueixen amb les actuacions programades per aquest primer trimestre. La primera trobada es va dur a terme el passat mes d’octubre per tal organitzar les propostes de la neteja i plantada a l’hort escolar, la recollida del Premi Escoles Verdes 2017 a Barcelona, i també per preparar la poda de la morera del pati de l’escola, propietat municipal.

El Comitè ambiental de l’Escola té la funció de dinamitzar les accions que formen part del Pla d’Acció de Sostenibilitat. Durant el curs escolar es duen a terme reunions sistemàtiques i es coordinen les actuacions que es realitzaran durant l’any.

Fotografia de grup dels membres del comitè ambiental i alumnes i families que s’hi van sumar!

Gràcies a tots!