MMMMMM……………………CANELONS!!!!

Els canelons són un dels plats més típics de les Festes de Nadal, i probablement de St. Esteve.
Es tracta d’una recepta d’origen italià, que es va incorporar pel s. XIX a Catalunya.
Se’n fan de moltes maneres de carn, de peix, d’espinacs amb panses i pinyons,….Per a fer-los es necessita temps i moltes ganes, perquè són molt laboriosos, i per això se’n diuen en molts restaurants “Canelons de l’àvia”. Gairbé només les àvies tenen temps de fer-ne, amb paciència, un pas rere l’altre, amb carinyo,……..

A l’escola aquesta setmana les mestres ja n’hem tastat, estaven boníssims, tovets, calentons, amb una capa de beixamel torradeta, una mare que ens cuida molt i ens estima ens n’ha portat perquè els tastem: GRÀCIES!! Aquests detalls són molt d’agraïr. Quan ho explicquem a d’altres companys de feina, es queden bocabadats dient, òndia no us queixareu, si que us tracten bé a La Riba. Doncs si, tenim molta sort d’estar a l’escola de La Riba i de tenir alumnes i pares com els que tenim.

canelons