Més d’un centenar participants a la 5ena Festa de l’arbre de l’escola de La Riba! #60anys60alzines

Tot un èxit de participació a la 5ena Festa de l’arbre de l’Escola de La Riba. Més d’un centenar de participants, entre ells mestres, alumnes, exalumnes, veïns, amics i familiars El punt de trobada era al Cap de Riba, ben al capdamunt del poble a les 10h del matí.
Acompanyats per un dia fantàstic i ben assolellat, començaven a caminar fins arribar a la partida de la font del Pascual, un Espai Natural Protegit de les Muntanyes de Prades.

Aquest any i per commemorar el 60è aniversari de l’escola s’han plantat 60 exemplars d’alzines al voltant de la Font del Pasqual, just al camí que ens porta al Refugi Els Masets. Cal recordar que aquesta zona es va salvar per ben poc de l’incendi del 2011.

La festa de l’arbre d’enguany tenia un color especial i divertit! Molts dels participants lluïen la camiseta commemorativa de l’aniversari de l’escola dissenyada per a l’ocasió!

Un cop totes les alzines estaven ben plantades, l’AMPA ha obsequiat a tots els assistents amb una ampolla d’alumini amb el logo de l’escola amb motiu del 60è aniversari. També ha convidat a tothom amb un bon esmorzar!!!

Recordem que aquest acte està organitzat pel Comitè Ambiental de l’Escola amb la col·laboració de l’Ajuntament de La Riba i l’AMPA de l’escola. Entre tots es vetllarà perquè els arbres plantats tinguin un bon creixement.

Membres del Comitè ambiental de l’Escola (mestres, famílies i alumnes) i Josep Fort, alcalde de La Riba.

L’Escola de La Riba forma part del Programa Escoles Verdes des de l’any 2005. Recordem que el curs passat va ser guardonada amb els Premi Escola Verda 2017 “Premi a una trajectòria continuada en l’ambientalització integral del centre i en la millora del seu entorn“.

Tota la comunitat educativa ha gaudit d’una bona jornada d’aprenentatge i convivència en plena natura!

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

Gràcies a tots per fer-ho possible!