Lliurament del Premi Escoles Verdes 2017

El Departament de Territori i Sostenibilitat. Generalitat de Catalunya convoca des de l’any 2009 el Premi Escoles Verdes: un premi per reconèixer públicament iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat a nivell de Catalunya.

Mestres, famílies i alumnes acompanyats Josep Fort, alcalde de La Riba s’han desplaçat fins el Museu Agbar de les Aigües de Cornellà de Llobregat per recollir el guardó, que consisteix en un diploma acreditatiu i un import econòmic.

També es va projectar un petit vídeo resum de les escoles guardonades. Aquest va ser gravat al mateix centre i va ser projectat a la pantalla del mateix museu el mateix dia de l’acte.

El lliurament de premis i l’entrega dels 34 distintius Escola Verda ha anat a càrrec de:

. El senyor Ferran Miralles, director general de polítiques Ambientals i Medi Natural.
. Mercè Rius, directora general de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic.
. El senyor Àngel Domingo, subdirector general d’Innovació, Formació i Orientació del Departament d’Ensenyament.
. El senyor Josep Espigulé, president de la Societat Catalana d’Educació Ambiental.
. La doctora Teresa Tilló, professora jubilada de la Universitat de Barcelona
. La doctora Rosa Maria Pujol Vilallonga, professora jubilada de la Universitat Autònoma de Barcelona
. La senyora Sonsoles Iglésias, directora de projectes de la Federació d’Associacions de Pares i Mares d’Escoles Lliures de Catalunya.

Pep Andreu, director del centre va dir unes paraules d’agraïment en nom de tots els premiats

Fotografia de grup dalt de l’escenari recollint el Premi

En nom de tot el claustre voldríem agrair i compartir aquest premi amb la tota la comunitat educativa de l’Escola de La Riba: alumnes, pares, mares avis i àvies, Ajuntament de La Riba, associacions municipals i els companys de la ZER El Francolí.

Després del lliurament del premi i els agraïments els assistents hem pogut gaudir d’una sessió d’experiments relacionats amb el so d’en Dani Jimenez del programa Dinamiks del club Super3. ha estat un plaer enorme poder veure ciència posada a escena i convertida en pur espectacle. De fet, ha deixat a tothom bocabadat!!!

Un premi és un premi, és il·lusió i una injecció de motivació. I si, aquesta vegada és un reconeixement a tota una trajectòria i dedicació d’una comunitat educativa implicada amb l’educació dels infants i que creu fermament amb la nostra petita escola.

Ha estat un dia ple d’emocions amb un marc incomparable.