L’hort de l’escola

El Comitè ambiental de l’escola, format per mestres, pares i alumnes es va reunir a l’escola el passat 17 d’octubre. Reunits a la sala de mestres pares, mestres i alumnes es varen coordinar les actuacions que es durien a terme durant el curs i es van preparar i organitzar les del primer trimestre.

Una de les propostes que segueixen peu ja des de fa força cursos, és mantenir viu l’hort escolar. L’hort és una de les actuacions que vam dur a terme el passat divendres a la tarda. Els representants de pares i mares, mestres i alumnes es van reunir i per torns es va preparar, netejar i plantar a l’hort. El Xavi i el Guillem anaven explicant com es plantava, en quina època, nom dels estris…

AQUEST ANY S’HAN PLANTAT

ESPINACS, ESCAROLES, PASTANAGUES, RAVES I ENCIAMS

El Xavi els hi ensenya el compostador i que el contingut orgànic ja es pot aprofitar per aquesta plantada:

l treball de l’hort a l’escola, és la manera més adient d’oferir als nostres infants una educació mediambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la natura.

També es van regant i cuidant les plantes aromàtiques de les jardineres situades al costat mateix de l’hort escolar.

(Si cliqueu aquesta última fotografia, en veureu algunes més)

Durant l’any l’anirem cuidant amb l’ajuda de mestres i pares, i tots vetllarem perquè es mantingui com un espai de vivències i aprenentatge.