L’esport no és un pal

IMG-20160811-WA0001-1000x500

Dolça Ollé, triatleta vallenca ha estat avui a l’escola de La Riba per explicar la seva trajectòria com a esportista d’elit. Els alumnes de 4rt, 5è i 6è de la ZER El Francolí han pogut viure de primera mà com es prepara, com s’entrena, com es cuida i com competeix una esportista amb una llarga trajectòria dedicada a l’esport.

IMG_1961

La xerrada organitzada per la periodista Àngels Fàbregues del diari SPORT, relacionava l’esforç dels esportistes amb l’esforç dels escolars en les seves tasques diaries davant dels estudis. Els ha explicat les seves vivències, ja des de ben petita, de com compaginava els estudis amb la pràctica de l’esport. També els hi ha compartit la seva experiència i beneficis de practicar esport.

IMG_1962

Aquesta xerrada forma part del Projecte del PCEE (Pla Català de l’Esport a l’EScola) per aproximar la pràctica de l’esport a tots els infants en edat escolar.

IMG_1965

Moltíssimes gràcies per compartir un matí amb nosaltres!