L’ESCRIPTOR PERE PONS ENS VISITA

El dia 18 d’abril ha passat per l’escola l’escriptor Pere Pons i Clar. En Pere ens ha vingut a veure per saber si ens han agradat els llibres que hem llegit d’ell. Hem llegit la Vall dels Escarabats, el grans i la Moneda d’Or, els petits.
Tots hem donat la nostra opinió i li hem pogut fer preguntes de com va escriure el llibre, si utilitzava diccionaris, si estava d’acord amb les descàrregues de llibres d’internet, si els llocs que sortien al llibre eren reals, qui era l’Aina , a qui anava destinada la dedicatòria,….

En Pere ens les ha respós totes amb molta paciència i de manera entenedora. Ens agradat perquè també ha explicat anècdotes i al final de tot ens ha signat els llibres i ha escrit una dedicatòria al llibre de persones importants que tenim a l’escola.

1. Paula Alvarez

Hola sóc la Paula Alvarez el senyor Pere Pons i Clar es molt simpàtic però quan parlava s’enrrollava molt. El llibre de la Vall dels Escarabats el vam acavar el dia abans que vingues a l’escola.
    Adeu.

2. pau saumell

Hola !!!!!!!!!!!!!
    El Pere Pons i Clar ha escrit molts llibres La vall dels Escarabats i la moneda d’ or…. Era molt simpàtic i xerraire . Va ser molt amable.

adeu !!!!!!!!!!!!!!