L'escola, surt al programa infantil i juvenil Info K, del canal Super 3

El passat dimecres, l’EScola de la Riba ha realitzat una sortida a Puigpelat, per veure la representació de ” La Rateta Que…?.

Ha estat només un dels espectacles que s’han pogut veure a la Fira de Teatre de Titelles Guant. Està basat en el conte tradicional de “La rateta que escombrava l’escaleta” i, damunt de l’escena, en Pep ho fa tot: mou els titelles, fa veus diferents i, fins i tot, canta cançons!

Els nens i nenes de l’escola, van quedar bocabadats amb la representació teatral i les titelles espectaculars que feia servir.

Aquí a sota teniu l’enllaç del video que va sortir al programa!