L'escola entra a formar part del PCEE!!!

L’escola està d’enhorabona! Es senten rumors d’una biblioteca nova, de la introducció de les TIC a les aules…i ara el PCEE.

No podem oblidar la importància de l’Educació Física, no només com a una assignatura curricular sinó també com a un hàbit i estil de vida saludable.

El Pla català de l’esport de l’Escola ( PCEE) vol promoure l’activitat física en els nostres escolars;  sobretot la participació del col.lectiu femení, on s’¡observa una clara disminució de la seva participació.

L’escola, conjuntament amb l’AMPA, ha creat una secció esportiva per tal de canalitzar aquest PCEE.

S’han ofertat activitats extraescolars de Taekwondo, tennis taula i aeròbic. A més a més, durant el curs s’aniran realitzan activitats com el Patijoc, o gimcanes de jocs tradicionals.

Així doncs, us animem a participar-hi. També cal dir, que el coordinador del pla us animà a participar en els Jocs Esportius Escolars que es celebraran més endavant, on hi hauran diferents esports com l’atletisme, el cross, el tennis taula, el bàdminton…

Pla Català d'Esport a l'Escola