L’Escola avui ha participat al XV Certamen Nacional infantil i juvenil de Lectura En Veu Alta. L’Aixa Pozo ha passat a la següent fase!

L’Escola de La Riba ha participat al XV Certamen Nacional infantil i juvenil de Lectura En Veu Alta al Centre de lectura de Reus.

Avui era el torn de les categories de grumets vermells i grumets verds. El Marcel Mestre i l’Aixa Pozo han estat els representants de l’escola i el Francesc Inglès i el Martí Torrell han estat els alumnes suplents.
Us comuniquem que l’alumna de 4rt Aixa Pozo Pastor ha estat classificada

La Fundació Enciclopèdia Catalana obsequia els lectors i les lectores amb un diploma i un llibre (només lectors i lectores, no suplents). Els finalistes de cada grup passaran a la fase següent, les semifinals que es celebraran a Tarragona.

Us comuniquem que l’alumna Aixa Pozo Pastor ha estat seleccionada!!! Enhorabona a tots!!!