L’Aixa participa a les Semifinals del XV Certamen de lectura en veu alta

El passat divendres  3 de maig, l’Aixa va participar a les Semifinals del XV Certamen de lectura en veu alta a l’Auditori de la Diputació de Tarragona que realitza el departament d’Educació, l’Obra social de “La Caixa”, la Xarxa de Biblioteques de Catalunya i la Fundació Enciclopèdia.

L’Aixa va ser la segona alumna de fer la seva lectura i va estar a punt de classificar-se per la final a Barcelona.

A la tarda, l’Aixa va explicar als seus companys de l’escola la seva experiència viscuda i els seus companys/es i mestres li van fer arribar una felicitació pel seu gran nivell lector.

Segons la valoració que ha fet l’Aixa, ha estat una experiència inoblidable i la sorpresa dels seus companys li ha agradat molt.

Esperem que l’any vinent pugui tenir el mateix èxit (o fins i tot arribar a la final de Barcelona) i seguir gaudint de la lectura com ho en gaudeix ella.

Gràcies per part de tothom per regalar-nos les estones de lectura en veu alta.