La setmana de la Castanyada a l’escola!

Els més menuts de l’escola van realitzar una sortida per l’entorn natural de La Riba i allí es varen trobar la petita castanyera de l’escola que durant el matí baixava de Farena. Ens va deixar una nota que varem llegir entre tots. Ens deia que es quedaria a l’escola una dies i que ens convidava a donar una volta pels camins de La Riba.

Per veure més fotografies, podeu clicar aquesta última

Al llarg de la setmana les famílies han realitzat una exposició brillant de castanyes decorades amb motiu del 60è aniversari de l’escola que han estat exposades al vestíbul de l’escola. Aquesta activitat ha servit per establir uns vincles amb les famílies i els seus fills. Hi havia creacions molt imaginatives.

(Per veure’n més, podeu clicar aquesta última fotografia)

La Yvonne, artista i muralista ens dibuixa la sortida al bosc!

Finalment va arribar el dia de la castanyada, l’Ampa de l’Escola de La Riba va torrar castanyes i ens els varem menjar tota l’escola i les famílies que ens varen acompanyar juntament amb l’alcalde de La Riba.

Des d’aquest mitjà volem agrair a l’Ajuntament de La Riba la cessió del material i de les seves instal·lacions per realitzar aquest tipus d’activitats; també volem agrair l’AMPA de l’Escola que un cop més ens ajuda i col·labora en tot allò que necessitem i com no a totes les famílies que un cop més han participat durant tota aquesta setmana per celebrar la castanyada.

Per veure’n més, podeu clicar aquesta última fotografia!

L’Escola de La Riba us desitja una

molt bona castanyada!