La música a l’educació primària a través dels Lapbooks

Aquestes darreres setmanes els grans de l’escola han estat endinsant-se en dos estils de música: CM la música tradicional catalana i CS, el jazz.

Arran de la visita al Teatre Principal de Valls per escoltar i aprendre més sobre els dos estils de música en directe, des de l’aula hem estat investigant i recopilant la informació al respecte, hem escoltat diferents peces musicals per diferenciar-ne les característiques i hem anat recopilant tot allò més rellevant en un Lapbook.

El lapbook és un material interactiu, amb diferents pàgines i seccions on queda recopilada la informació d’una manera més gràfica i atractiva.

Quan ho acabem, compartirem amb els companys i companyes de l’altre cicle, tot allò que hem après de l’estil treballat.