La Castanyada a l’escola

Aquest any hem organitzat la castanyada els alumnes de CI i 3r. Hem tingut molta feina!
Primer de tot hem buscat la recepta dels panellets i hem fet llista de tots els ingredients que necessitàvem per fer panellets tota l’escola. Quan l’hem acabada hem anat a Ca la Maria Carme a comprar-ho tot.
Un cop a l’escola s’han repartit els ingredients i hem fet els panellets. Ens han quedat boníssims!!!
El divendres hem fet la feina més divertida:
Pel matí la mestra d’anglès ens ha preparat un bingo per tots els nens de l’escola amb el vocabulari de Halloween.
Per la tarda els amfitrions de la festa hem vingut a l’escola vestits de castanyers i castanyeres. Estàvem guapíssims! Tots els nens de l’escola hem ballat unes danses molt divertides que ens ha ensenyat la mestra de música i després hem baixat cap al pati on els pares ens han repartit castanyes que havien cuit ells.

IMG_4271             IMG_4967

IMG_4306            IMG_4976