Ja es coneixen els representants de l’Escola de La Riba al XV Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta.

L’Escola de La Riba ha realitzat durant tres anys el Pla d’Impuls a la lectura amb els objectius d’aconseguir millorar la competència lectora dels seus alumnes; aconseguir aprenents autònoms amb capacitat per accedir a la informació i al coneixement.

La biblioteca de l’escola ha reunit a tots els mestres i nenes de l’escola per fer les lectures dels textos. A partir d’aquí, en sortiran escollits els dos nens que es desplaçaran fins a Reus el dijous 28 de març de 2019. El certamen està organitzat en cinc categories que comprenen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO. Pel que fa a Educació Primària hi haurà dues categories:

Avui s’ha llegit el veredicte:

Els alumnes que es desplaçaran fins a Reus a representar l’escola seran:

CATEGORIA GRUMETS VERMELLS (3r i 4rt)

Representant: Aixa Pozo Pastor

Representant suplent: Martí Torrell Carre

CATEGORIA GRUMETS VERDS (5è I 6è)

Representant: Marcel Mestre Moncusí

Representant suplent: Nicole Orellana Castillo