Fins sempre ! !

IMG-20130208-WA0000

Ara si, ara ja ho podem confirmar perquè és definitiu. El proper curs faré de mestra a Valls a l’escola de La Candela, i, si em deixeu, us vindré a veure tan aviat com pugui.
Deixeu-me dues paraules per expressar-vos el meu sentiment, silenciós però present. De l’escola de La Riba m’enduc una motxilla plena de molts bons records, de moltes il•lusions, de moltes satisfaccions, de moltíssima feina, de moltes estones compartides amb tots vosaltres i amb els companys, de moltes complicitats i finalment de molta pinya . Tot això m’ha fet créixer com a mestra i com a persona i m’ha regalat unes vivències que m’han omplert i que sempre romandran amb mi.
Us vull agrair molt sincerament el vostre suport, la vostra estima i el vostre respecte. Sempre, sempre he notat el vostre escalf i no en tingueu cap dubte m’hi he trobat tan a gust que m’ha resultat molt difícil prendre aquesta decisió, per això tot el meu reconeixement i la meva gratitud.
Ara començaré una nova etapa que m’il•lusiona per diversos motius i tots els vostres records m’ajudaran a tirar endavant en la nova escola. Espero que vosaltres també em recordeu amb el mateix afecte i estima que us tinc i que us sentiu molt orgullosos de la vostra escola, petita, si, però immensa per la vostra qualitat com a persones. Estimeu el vostre tresor com jo l’he estimat!
Una abraçada!!!

Magda

1. Família Saumell Company

Esperem que et vagi molt bé! I gràcies a tú per tots aquests anys que has estat a la nostra petita gran escola. Evidentment hi deixes una gran emprempta. Ja saps, aquí ens tens pel que faci falta.

2. magda

Hola a tots/es,
    Avui el 1r dia, ja l’hem superat. 24 alumnes és una multitud, però ja han treballat. Si, si us diria una mentida si us digués que no m´he recordat de vosaltres. Us desitjo molt bon curs, treballeu molt i no feu enfadar als mestres. Una abraçada!!

3. Gemma

Que vagi molt bé Magda! Per mi també ha estat un bon any i bonica experiència sent de mestra a l’escola amb companys com vosaltres i amb l’alumnat de la Riba. 🙂 Sort i bon curs escolar a tots!