Festa de la primavera de la ZER El Francolí a Mont-ral

El passat divendres 10 de maig i amb motiu de la celebració de la PRIMAVERA, les escoles que formen part de la ZER El Francolí van poder gaudir d’una sortida ben especial.

El lloc escollit va ser el poble de Mont-ral i sens dubte d’allò més encertat, ja que el dia es presentava meravellós, amb un sol radiant i amb un cel ben blau, fet que va fer de la sortida tot un plaer pels sentits. A més a més, va ser un dia ple d’emocions perquè molts nens i nenes tornaven a veure els seus amics d’altres escoles, i aquest fet els omplia de goig i felicitat.

De bon hora tots els nens i nenes de totes quatre escoles va poder satisfer-se d’un bon esmorzar de coca amb xocolata, del tot adient ja que els hi esperava un dia força actiu.

Un cop van acabar d’esmorzar, els pares dels alumnes de Mont-ral van ser els amfitrions de la festa, ja que gràcies a la seva ajuda, ens vam poder endinsar en els meravellosos paratges del poble i els seus voltants.

Per poder dur a terme l’excursió, es va establir diferents grups, tenint en compte les edats i necessitats dels nostres alumnes.

Un cop de tornada al poble, tots vàrem poder beneficiar-se d’una relaxada i merescuda hora de dinar.  Al cap d’una estona i amb la panxa ben plena, l’animació infantil de Raül Cid, va fer gaudir a tots els presents amb cançons d’allò més encertades.

Tant la mainada com els més grans vam dansar, riure… en definitiva un dia ben especial!

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)