EL PUNT. Un crit a la creativitat

punt

La classe d’art s’ha acabat, però la Vashti continua enganxada a la cadira davant del paper en blanc. La seva mestra l’anima a dibuixar quelcom, el que sigui! Però la Vashti no pot dibuixar. Ella no és cap artista! Per demostrar-li-ho, clava el llapis al paper, molt enfadada.”Ja està”, li diu. El que la Vashti no sap és que aquell petit punt serà el començament d’un viatge interior ple de sorpreses, que l’ajudarà a descobrir l’artista que duu a dins. El Punt és una preciosa faula sobre l’esperit creatiu que tenim tots al nostre interior. Peter H. Reynolds ens fa una empenteta a tots aquells que tossudament ens entestem que no sabem o podem expressar-nos artísticament, i ens anima a tots a”fer la nostra marca”.

A continuació podeu veure el conte:

Aquest conte va arribar a l’escola arran de l’activitat de La capsa sorpresa es realitza a educació infantil;  Aquest conte va sortir de la capsa de la mestra. A partir de l’explicació del conte, es va dur a terme una conversa entorn aquesta història i tot seguit es va realitzar un gran treball plàstic. Tots i cadascun dels nens i mestres van pintar els seus punts, com la protagonista del conte. Aquests estan exposats a l’entrada de l’escola tal i com passa a la mateixa història.

LA NOSTRA EXPOSICIÓ DE PUNTS

(Per veure’n més, cliqueu a la fotografia)

EL PUNT, UN CRIT A LA CREATIVITAT