El llibre que llegim a Cicle Superior!

Els alumnes de cicle Superior, un cop més participen en el concurs del ” Gust per la lectura” que entre els seus objectius principals és fomentar la lectura entre els nostres escolars.

El llibre que vam triar és un clàssic de Joaquim Carbó: ” La Colla dels deu”.

Alguns de vosaltres l’heu llegit, us ha agradat…?

Si voleu podeu opinar sobre aquest llibre, de moment els alumnes de Cicle Superior estant gaudint de les peripècies d’aquest joves detectius!

La colla dels deu

1. ERIC@IUA$$

Es molt xulo pero llegim molt poc a classe, tendriem que llegir cada dia ja que jo coneixo a mes d’un que no li agrada el llibre.Jajajajaja.

2. heidy

a mi el llibre m’agrada ,i crec que cada vegada es mes interessant , encara que jo el finl jo el se (jiji) em sembla que tindrien que fer una segona part, crec que encara estaria mes xula que aqueta primera.

3. XaVi 14

Hola Pep soc el Xavi un dia voldria que vinguesiu a la classe de C.MITGÀ a ESPLICARNOS EL CONTE LA COLLA DELS DEU es xulo? El marc m’adit que es molt xulo!!!

4. Jordi S.

A mi no m´agrada gaire llegir, però aquest llibre m´agrada,perque es molt xulo e interresant. Sempre tindrien d´alegir llibres d´aqust tipus perque crec que a quasi a tothom li agrada!!

5. oriol català solsona

Hola sóc l’Oriol i deixo aquest missatge sobre la colla dels deu perquè a sigut el llibre més divertit intrigant i emosionant que he llegit al cole.Un dia podriem anar per les classes a llegir-lo o a explicar-lo.

6. Marc

Hola,de tots els llibres que m’he llegit (tampoc es que n’hagi llegit masses)aquest es el més “xulo”,divertit,intrigant i interessant.Tant de bo tots els llibres fossin així.
    Adéu