Durant l’estiu, s’han fet diverses millores al centre!

Les vacances d’estiu són dies de descans, de compartir estones amb la família i els amics, per anar de vacances i descobrir nous indrets, també per anar a la platja, a la muntanya o passar hores dins les piscines…. Aquests mesos calorosos d’estiu i que l’escola estava tancada, s’ha aprofitat per fer reformes i reorganitzar alguns dels espais del centre.

A l’escola hi conviuen moltes estones mestres i alumnes, s’hi duen a terme converses, descobertes, aprenentatges, il.lusions, moltes emocions. És un espai de vital importància de mantenir-lo viu, en ordre i vetllar continuament perquè esdevingui un lloc confortable i propici per establir relacions i bons aprenentatges per la vida.

L’Escola de La Riba compta amb un entorn humà increïble, que creu amb l’escola, viu per l’escola i ajuda a mantenir viva la petita escoleta del poble. Estem parlant de les famílies, de l’AMPA i de l’Ajuntament de La Riba. Aquest estiu han posat el seu granet de sorra i la seva il.lusió en la millora diversos espais.

Gràcies a l’Ajuntament de La Riba s’han fet les següents millores:

S’han posat noves cortines a la sala de mestres, fins ara comptava amb unes cortines en mal estat. Ara es disposa d’una aula en condicions, neta i pintada on s’hi duen a terme reunions de mestres, famílies i amb personal extern.

També, s’han posat cortines al gimnàs, situat a la planta baixa del centre. Ara disposem de cortines noves, alegres, ignífugues i opaques. D’aquesta manera el centre diposarà d’una sala fosca, per actes i per activitats que requereixin una certa foscor.

També de d’aquesta setmana el centre compta amb una instal.lació de fil musical a les tres plantes de l’edifici. Aquest permetrà que soni música a les hores d’entrada i sortida dels alumnes, en horari de matí i de tarda. Aquest també serà utilitzat per fer sonar les sirenes per als simulacres, tan d’evacuació com de confinament. També, per a qualsevol festa, dia, o data assenyalada l’escola podrà fer sonar per tot el centre les cançons que desitgi.

Alguns espais ara compten amb diverses estanteries. Aquestes serveixen per emmagatzemar materials tan per als mestres com per als infants. També, s’han posat miralls (15 unitats) a tots els lavabos de l’escola i a l’aula d’educació infantil.

També, s’ha penjat el recent presentat i estrenat logo de l’escola de La Riba. Aquest ja llueix a l’entrada de l’escola en un  lloc visible per a tothom.

Recordem que aquest mateix any, més concretament el gener del 2017, i també gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de La Riba, es va pintar la planta baixa de l’escola, que consta de l’aula d’educació infantil, el gimnàs, l’aula de l’AMPA, la cuina, dos lavabos, un despatx, la sala de mestres i un arxiu.

Gràcies a les famílies i a l’AMPA de l’escola s’han remodelat els següents espais:

L’aula d’educació infantil i les dues aules de primària de l’escola compten amb un mobiliari nou. Aquest consta de tres bancs situats en forma de U. Aquests són de fusta i s’utilitzen per fer expresió oral en grup, per parlar, per debatre, per resoldre conflictes, per comentar i compartir estones amb els companys i mestres. En aquest espai de trobada hi comencen activitats i s’hi fan diverses propostes de treball.

Aquest mobiliari també consta d’unes cistelles de mimbre on s’hi emmagatzemen llibres, materials i jocs.

També gràcies a l’AMPA s’han comprat alfombres de bambú per les aules d’anglès, per la biblioteca de centre i per la biblioteca d’aula d’educació infantil. D’aquesta manera es pot seure a terra per llegir, compartir estones, jugar…

Aprofitant aquests dies de vacances, també s’ha canviat l’aula d’informàtica. Els ordinadors s’han traslladat a les aules de primària i ara aquest espai serà utilitzat per l’àrea artística: visual i plàstica i educació musical.

de part de tot el claustre de mestres de l’Escola de La Riba!

Sense la vostra constant col·laboració amb l’escola del poble, aquestes millores no haurien estat possibles!!!