Dia de la Pau

El passat dijous dia 28 de gener vam celebrar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau a l’escola. Vam començar a treballar-ho el dimecres a la tarda amb diverses activitats com el visionat de curts, contes i l’escrit de frases sobre la pau.

Durant el dijous, vam realitzar al pati diversos actes per a reivindicar la Pau. En primer lloc, algunes alumnes de sisè van explicar el conte “Sopa de pedres”.

Tot seguit cada grup va ballar una cançó relacionada amb la Pau i No-violència que havien treballat amb la mestra de música.

I per acabar, tots els nens i nenes van llegir les seves paraules o frases sobre la pau, les quals podeu veure exposades a la porta de fusta del vestíbul.

Van ser uns dies molt bonics, amb un acte emotiu i el resultat d’una exposició de coloms diversos.