Dia de la Pau i la no violència. Contacontes a la biblioteca #30gener

L’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau són motius per recordar el 30 de gener. En aquest dia, l’escola celebra el dia de la PAU com a defensors de la pau i enteniment entre persones de diferent procedència i maneres de pensar.

En aquest dia se celebra l’aniversari de la mort del Mahatma Gandhi (Índia, 1869-1948), líder pacifista que va defensar i va promoure la no violència i la resistència pacífica enfront de la injustícia i que va ser assassinat per defensar aquestes idees.

L’Escola ha preparat tot un seguit de propostes encaminades a treballar aquest dia: jocs cooperatius, lectures en valors, tallers i cançons sobre la Pau.

A la tarda del dia 30: sessió de contacontes a càrrec de Rat Cebrián.

Una educació inspirada en una cultura de no violència i pau permet al nostre alumnat adquirir coneixements, actituds i competències que reforcin el seu desenvolupament com a ciutadans globals crítics i compromesos amb els seus drets i els d’altres persones.