De l’hort al plat!

El Comitè ambiental de l’escola, format per mestres, pares i alumnes es reuneixen varies vegades durant el curs i s’organitzen les activitats que es duran a terme durant l’any. Aquesta setmana s’ha dut a terme la trobada on s’han organitzat les propostes del Pla d’Acció del Programa Escoles Verdes que es realitzaran d’aquí a final de curs.

L’Aina Pérez, alumna de 5è llegia l’acta de l’anterior trobada acompanyada de la Nicole Orellana, de 4rt, nova membre del comitè per part dels alumnes. També rebien el suport del Guillem Saumell, que aquest any serà l’últim any que en formarà part ja que fa 6è.

L’hort és una de les actuacions que s’han dut a terme aquesta setmana. De la plantació d’espinacs, escaroles, pastanagues, raves i enciams del més d’octubre n’hem elaborat unes bones amanides!

Un cop feta la collita, i amb l’ajuda dels membres del comitè hem elaborat conjuntament unes delicioses amanides!

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

Gràcies Sandra, Xavi, Guillem i Aida per tot el suport i dedicació amb la nostra petita escola!

l treball de l’hort a l’escola, és la manera més adient d’oferir als nostres infants una educació mediambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la natura.