De l’hort al plat. Fem una amanida!

El Comitè Ambiental de l’escola, format per mestres, pares i alumnes es reuneixen varies vegades durant el curs i s’organitzen i es parlen de les activitats que es duran a terme durant l’any.
Una de les propostes que segueixen peu ja des de fa força cursos, és mantenir viu l’hort escolar. Aquest passat octubre vam plantar enciams, raves i espinacs i avui n’hem pogut disfrutar elaborant unes bones amanides!

Un cop feta la collita, i amb l’ajuda dels membres del comitè hem elaborat conjuntament unes delicioses amanides!

(Per veure’n més, podeu clicar aquesta última fotografia)

l treball de l’hort a l’escola, és la manera més adient d’oferir als nostres infants una educació mediambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la natura.