Crida Hack the School

logofjbL’Escola La Riba i l’Escola El Bosc Mont-ral (ZER El Francolí) formen part d’aquests 170 centres educatius que s’han presentat a la Crida Hack the School, espais per aprendre i conviure.

Com podríem repensar els espais i elements escolars per tal de millorar els aprenentatges dels alumnes i la convivència al centre educatiu? Des de la Fundació Jaume Bofill @FundacioBofill proposen un repte!

#HackTheSchool és la primera crida del projecte #eduDemà EDUCACIÓ DEMÀ en el que es proposa a qualsevol centre educatiu que ho desitgi formar part d’un projecte de redisseny dels seus espais escolars, en el que comptarà amb assessors experts en arquitectura i disseny, formació i un kit metodològic específic.

Considerem que reflexionar i experimentar amb la reorganització dels espais escolars pot ser un element catalitzador d’un canvi més profund, tant a nivell educatiu (optimització dels aprenentatges) com a nivell comunitari (major implicació, comunicació i involucració d’alumnes, famílies, docents i altres agents a la vida escolar).