Comencen les dinàmiques del claustre de la ZER El Francolí

La Biblioteca de l’Escola de La Riba reunia el claustre de mestres de la ZER El Francolí per realitzar les primeres dinàmiques del Programa Escola Nova 21. Aquest conjunt d’activitats que es van dur a terme el passat dimecres 21 de febrer han d’acompanyar al centre en el seu procés de transformació educativa.

L’equip impulsor format per cinc mestres de la ZER rep formació per part d’EN21 per poder dur a terme aquestes dinàmiques i a través d’aquestes anar perfilant on som, què volem i què hem de fer per aconseguir-ho.  L’objectiu de properes sessions és aconseguir una visió comú de centre.

L’activitat va consistir en la visualització d’una pel·lícula “Most likely to succeed “ per poder fer desprès una reflexió col·lectiva  per tal d’obtenir informació rellevant sobre alguns aspectes clau del funcionament del centre protagonista del film, com ara: Quins objectius es persegueixen, com s’entén l’aprenentatge, quin és el rol de l’alumnat, del professorat i de les famílies, quin tipus de metodologia es posa en pràctica o què implica aquesta organització de l’aprenentatge.  Tot això com a punt de referència  i de reflexió.

La dinàmica va ser molt participativa, amb debat i intercanvi d’idees.