Comencem un nou curs!

El dilluns 12 de setembre comença un nou curs escolar, i des de l’Escola La Riba donem la benvinguda a totes les famílies, així com també als nous alumnes de 3 anys que s’incorporen a l’Escola aquest curs 2016 – 2017.

Que tinguem tots un bon curs, cadascú des de la seva posició, posem-hi compromís i responsabilitat, aportem en nostre gra de sorra i vetllem per a mantenir una bona escola, de la qual ens en puguem sentir orgullosos. Un-bon-curs-comença-300x212

Comencem un nou curs amb la incorporació de l’Escola La Riba a la ZER EL FRANCOLÍ, fins ara formada per l’Escola Rocabruna de Picamoixons i l’Escola Els Til·lers de La Masó. També s’addereix a la Zer la nova Escola de Mont-ral.

pont600

BON CURS