Celebrem Santa Cecília

Com cada any, el passat divendres 21 de novembre, tots els alumnes de l’escola, juntament amb els nens i nenes de La Llar d’Infants, vam celebrar la festivitat de Santa Cecília, la patrona dels músics. Abans de començar les actuacions de les diferents classes, entre tots  vam recordar qui era Santa Cecília i per què és considerada la patrona dels músics: Santa Cecília, d’origen romà, és universalment reconeguda com la patrona dels músics i de la música per la seva ferma i decidida defensa dels valors cristians que professava, uns valors que la van dur al martiri, en el qual anava pregant a Déu tot cantant-li, i finalment a la mort.
Un cop fet això, vam donar pas a les diferents actuacions. Els primers d’actuar vam ser els alumnes d’Educació Infantil. Vam cantar i ballar la cançó La Pastoreta. Després dels forts aplaudiments, vam actuar els nens i nenes de Cicle Inicial i 3er amb la cançó El titella groc. I finalment, els alumnes de Cicle Superior vam tocar amb la flauta la peça anomenada En un mercat Persa. Tots ho vam fer molt bé. Felicitats a tots els petits grans músics de l’Escola de “La Riba”! Visca la música!

IMG_4467 IMG_4469 IMG_4471