CARNAVAL 2018

La setmana de Carnaval sempre és una setmana moguda, divertida i diferent! Ja ho diuen, PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!

És una setmana de somriures, d’alegries, gresca i xerinola!

L’Escola de La Riba s’ha omplert de festa i diversió amb totes aquestes propostes:

• BENVINGUDA DEL REI CARNESTOLTES i LECTURA DEL PREGÓ!

• LES ORDRES DEL REI CARNESTOLTES

(cliqueu a la fotografia i en veueu algunes més)

• EL BERENAR DE DIJOUS GRAS A LA FONT DE CAL TORRES

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

• TALLER DE MAQUILLATGE

(per veure més fotografies cliqueu a aquesta última)

• TALLERS INTERNIVELLS DE CARNAVAL I DE JOCS AMB MATERIAL RECICLAT PER SER UTILITZATS A LES HORES DEL PATI: JOCS DE MALABARS, JOCS D’ENCERCLAR, JOC DEL 51, SUDOKUS I TAMBÉ JOCS DE MEMÒRIA!

(Si cliqueu a la fotgrafia en veureu algunes més)

• VISITA A LA PELU DE LA NURI

(Per veure’m més, cliqueu a aquesta última)

• RUA DE CARNAVAL de l’Escola! Directors de circ, forçuts i forçudes, pallassos, mags, ballerines i fins i tot domadors i lleons de la Llar d’infants!!!

ELS NENS DE LA LLAR D’INFANTS I LES SEVES FAMÍLIES TAMBÉ S’APUNTEN A LA RUA!

EL REI CARNESTOLTES TAMBÉ VA VOLER ACOMPANYAR-NOS A LA RUA DE L’ESCOLA! GRÀCIES PAU SAUMELL COMPANY (EXALUMNE DE L’ESCOLA) PER PASSEJAR-LO!!!

(Si cliqueu a la fotografia en veureu algunes més)

• LECTURA DEL TESTAMENT I DESPEDIDA DEL CARNESTOLTES

GRÀCIES A LES FAMÍLIES i A L’AJUNTAMENT DE LA RIBA PER COL·LABORAR AMB LA FESTA.

1. Juanjo Vegué Guimerà

Moltes gràcies, de part de la Xaranga Estrella Band, per la confiança que heu depositat l’Escola La Riba i l’Ajuntament, que també hi era d’alguna manera, en nosaltres. Esperem que ho passessiu molt bé amb la nostra música i, sobretot, els més petits, que adquireixen la major part de protagonisme en el carnaval escolar. Fins la propera!