Caminada de la comunitat educativa a la Font de la Llúdriga (Capafonts)

El comitè ambiental de l’Escola va organitzar una caminada a la font de la Llúdriga (Capafonts) el diumenge 27 de maig. És un indret màgic de les Muntanyes de Prades que es considera el naixement del riu Brugent.

Un itinerari fantàstic enmig d’un bosc espès que ens va portar per salts d’aigua i gorgs on a l’estiu es pot aprofitar per fer un bany. Al final de l’itinerari, en un ambient misteriós i oníric, vam arribar a la Font de la Llúdriga. Aquí hi vam poder veure com brolla l’aigua de sota a terra de forma natural.

Heu vist alguna vegada com brolla l’aigua de sota terra de forma natural?

Una quarantena de caminadors, entre ells famílies, veïns, exalumnes, mestres, i un bon grapat de nens i nenes de l’escola es van reunir un bon diumenge al matí i es van desplaçar amb cotxe des de La Riba per la bonica però recargolada carretera local fins a Capafonts. Des d’aquí ja vam agafar la pista de terra seguint l’indicador ‘La Mussara per la font de la Llúdriga’.

En bon grup de caminadors!!!

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

Una bona jornada d’aprenentatge i convivència en plena natura!