Assemblea i jocs de pati!

Aquest curs hem iniciat l’assemblea de pati amb els alumnes i mestres d’educació primaria. Es va parlar de com veien les estones d’esbarjo i van compartir amb els companys què és al que els agradaria jugar.

Per grups van exposar les idees i jocs que els agradaria tenir per poder compartir aquestes estones tant riques i diàries a les hores del pati. En aquest espai d’intercanvi d’opinions i propostes també es va parlar de qüestions relacionades amb la convivència i la necessitat de tenir cura dels materials i espais comuns.

Es va fer llista de possibles jocs i funcionament d’aquestes estones. Van creure convenient de guardar els jocs en un bagul ben gran. També es va acordar que cada joc anés guardat en una bossa amb el nom i dibuix del joc. Els nois i noies més grans van preparar-ho. Mireu:

Aquesta setmana es van compartir les normes de jocs i funcionament amb tot l’alumnat i mestres de l’escola! Entre tots vetllarem per cuidar els jocs! I els dijous, serà el dia de jugar amb la pilota!!!

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

Gràcies a la col·laboració de l’AMPA es van poder comprar diversos jocs, que s’aniran renovant i ampliant

al llarg del curs!