Aprenem matemàtiques… pensant i jugant!

Mantenir l’interès i la motivació dels alumnes a l’aula sol ser una tasca difícil quan s’empren estratègies d’aprenentatges molt estrictes i tancades. Una de les estratègies que s’aplica cada cop més per fomentar la participació i la implicació dels alumnes a l’aula és el joc dins de l’aula.

“No hi ha res més bonic que el somriure d’un aprenent”.
Joel Artigas

En  l’àmbit educatiu, jugar porta implícitament a aprendre d’una manera divertida i social. També a través del joc es poden  aconseguir millorar resultats, adquirir coneixements i millorar habilitats.

L’Escola de La Riba ha iniciat aquest curs l’aprenentatge de les matemàtiques a través del joc, i més concretament, dels jocs de taula. Jocs que requereixen activitats cognitives com l’atenció, la concentració, la memòria, la lògica…

Us deixem una petita mostra de fotografies on els alumnes aprenen matemàtiques jugant.

(Cliqueu a la fotografia en veureu algunes més)