8è Itinerari de lectura en veu alta pels racons més emblemàtics de La Riba

El dimarts 23 d’abril és Sant Jordi i l’escola ja prepara el que serà el 8è Itinerari de lectura en veu alta pels racons més emblemàtics de la població. La durada aproximada de l’acte serà de 11:00h a 12:30h i les lectures estaran relacionades amb la Diada de Sant Jordi.

Fotografia del 7è Itinerari de lectura en veu alta del curs 18-19

Per tal d’anar organitzant la jornada, si ens hi voleu acompanyar i voleu participar fent una lectura d’un poema seria interessant que ho feu saber.

El punt de trobada i inici de l’Itinerari serà a les 11h a la Plaça Major on llegiran els familiars dels nens i nenes de la Llar d’Infants Municipal.

Tot seguit, a la Font de Cal Torres ens llegiran els infants i padrins dels nens i nenes de CI i 3r. Seguirà l’itinerari al Pont de Cal Sisquet on els nois i noies més grans de l’escola i acompanyats dels seus padrins i padrines ens oferiran les seves lectures.

Fotografia del 7è Itinerari de lectura en veu alta del curs 18-19

Finalment, l’acte finalitzarà a l’emblemàtica Font del Blai on sentirem els nens més petits de l’escola i acabarem cantant una cançó conjunta.