4a FESTA DE L’ARBRE de l’escola

L’Escola de La Riba forma part del Programa Escoles Verdes des de l’any 2005. Recordem que aquest any, va ser guardonada amb els Premis Escola Verda 2017Premi a una trajectòria continuada en l’ambientalització integral del centre i en la millora del seu entorn“. Una de les moltes activitats que formen part del Pla d’Acció des de l’any 2014 és la Festa de l’Arbre, que aquest any ja arriba a la 4a edició.

Alumnes, exalumnes, mestres, veïns, avis i amics es trobaven a les 10h del matí a Cap de Riba, ben al capdamunt del poble. Passats uns minuts començaven a caminar fins arribar a la partida de la font del Pascual, un Espai Natural Protegit de les Muntanyes de Prades de propietat de l’Ajuntament.

En arribar es van començar a fer els forats, plantar alzines i clavar unes bones estaques! Cal recordar que aquesta zona es va salvar per ben poc de l’incendi del 2011.

En un ventós, fresc però ben assolellat matí de diumenge, es van plantar uns 60 exemplars d’alzines. El Ciscu Soriguera, veí del poble i avi de l’Iu, ens en va regalar una desena més, que també van ser plantades per tots els assistents.

Tota la comunitat educativa va gaudir d’una bona jornada d’aprenentatge i convivència en plena natura!

Un cop totes les alzines estaven ben plantades, l’AMPA va repartir un obsequi i també va convidar amb un bon esmorzar a tots els assistents!

Recordem que aquest acte està organitzat pel Comitè Ambiental de l’Escola amb la col·laboració de l’Ajuntament de La Riba i l’AMPA de l’escola. Entre tots es vetllarà perquè els arbres plantats tinguin un bon creixement.

Membres del Comitè ambiental de l’Escola (mestres, famílies i alumnes) i Josep Fort, alcalde de La Riba.

(Per veure més fotografies, cliqueu aquesta última)

Gràcies a tots per fer-ho possible!