10a Trobada de xarxes locals d’EscolaNova21

L’Escola La Riba ha estat avui el centre acollidor de la 10a Trobada de xarxes locals d’EscolaNova21 . La formació ha anat a càrrec de Pilar Ruibal, responsable del Programa de dinamització de xarxes d’innovació.

La biblioteca de l’escola ha reunit els mestres dels grups impulsors de les escoles de la zona de l’Alt Camp i la Conca de Barberà: ZER El Francolí, Escola Enxaneta Valls, Escola Eladi Homs, Lledó Valls, Escola Cor de Roure, Vedruna Santa Coloma de Queralt, ZER Conca de Barberà i CRP Conca de Barberà.

EscolaNova21 proposa una transformació del sistema educatiu per tal que s’actualitzi, adoptant plenament un propòsit dirigit a desenvolupar competències per a la vida en el nostre context i unes pràctiques d’aprenentatge fonamentades en el coneixement existent de com les persones aprenem.

L’ambiciós projecte de transformació del sistema educatiu és engegat per la Fundació Jaume Bofilli la UNESCO amb el suport del Departament d’Educació. Generalitat de Catalunya.

+ info: https://www.escolanova21.cat