Fem un pas per la Marató de TV3!

Aquest any la Secció Esportiva Escolar de l’AMiPA de l’Escola de “La Riba” organitza una caminada per col.laborar amb la Marartó de TV3, que aquest any vol recaptar diners per potenciar la investigació a favor del Regenerament i transplantament d’òrgans i teixits.

La caminada es realitzarà el diumenge 4 de desembre. Sortirem ben aviat ( a les 9 hores del matí) a Cap de Riba, per arribar al Puig d’en Marc, allì l’organització repartirà coca i xocolata per a tothom. Per a poder-se inscriure, cal apuntar-se a la llista que hi ha a l’entrada de l’escola. És una activitat oberta a tothom: pares, mares, familiars, amics… El preu de la inscripció és d’un euro, que anirà destinat a col.laborar amb la Marató de TV3.

Aquí us deixe’m l’enllaç perquè pogueu veure altres activitats que també es faran a la comarca, arran de la Marató de TV3.http://www.tv3.cat/marato/activitats/altcamp/

Hi esteu tots convidats!