Formació en el model dialògic de resolució de conflictes per tota la comunitat educativa

El passat 19 d’octubre els mestres i el personal de l’escola durant el mati i per a les famílies a la tarda vam poder gaudir de la xerrada de l’Oriol Ríos. També vam convidar a membres d’altres escoles que són Comunitats d’Aprenentatge.

La temàtica era la resolució dialògica dels conflictes mitjançant el Club dels Valents. L’Oriol és professor de la Universitat de Tarragona, membre del CREA i ha participat en nombrosos estudis sobre la resolució dialògica dels conflictes.

En aquesta formació ens va explicar la importància d’aquest model per millora la convivència al centre, per millorar l’aprenentatge dels alumnes així com, ens va explicar que els estudis sobre aquest model ens diuen que utilitzant-lo es millora la salut física i mental dels alumnes i es promouen amistats de qualitat que protegeixen als nens i nenes de partir assetjament escolar.

Gràcies a tots i totes per la vostra participació.