El club dels valents

El club dels valents és un grup d’alumnes d’un centre educatiu, el qual té com a objectiu erradicar i prevenir la violència, ja sigui física (una espenta, pegar, escopir i pegar) o verbal (un insult, criticar, mentir, amenaçar, obligar a realitzar certes accions). Cal destacar que la violència també inclou discriminar, ja sigui per la procedència, la identitat sexual, la religió, el gènere, etc.

Aquesta Actuació Educativa d’Èxit, que es basa en el model dialògic de prevenció i resolució de conflictes, s’ha portat a terme tant a escoles d’educació primària com a instituts.

El lema d’aquest projecte és: no és no, el qual té com a objectiu lluitar per la violència zero, des dels 0 anys. Per això, el club dels valents dóna molta importància als valors, com el respecte, la tolerància, la solidaritat, l’empatia, l’amistat, etc.